Liittyminen jäseneksi

Toivotamme sinut tervetulleeksi Keravan Urheilijoiden jäseneksi. KeUn jäsenyys on pakollinen jaostojen tarjoamaan harjoitustoimintaan osallistuville. Jäsenenä olet mukana tukemassa monipuolista toimintaa seurassamme, lapsista senioreihin.

Keravan Urheilijoiden jäsenrekisteriä ylläpidetään MyClub järjestelmässä. Jos olet jo Keravan Urheilijoiden jäsen, ei uutta kirjautumista tarvita.

Keravan Urheilijoiden uudeksi jäseneksi liittyminen:

  1. Kirjaudu jäseneksi alla olevan MyClub lomakkeen kautta. Täytä nimi- ja yhteystietosi ja valitse jaosto (t), jonka toimintaan haluat ensisijaisesti osallistua.

  2. Täytettyäsi tiedot ja lähetettyäsi lomakkeen, saat sähköpostiisi tai postitse Keravan Urheilijoiden jäsenmaksu laskun.

    Jäsenmaksun maksaessasi muista käyttää laskun viitenumeroa, jotta lasku kohdistuu oikeana jäsenyyteen.

  3. Sinut hyväksytään jäseneksi heti, kun olet suorittanut jäsenmaksun!

Huomioithan, että lajien toimintamaksut eivät sisällä jäsenyyttä. Jäsenmaksu pitää maksaa erikseen.

Jos sinulla on kysyttävää jäsenasioihin liittyen, ota yhteyttä: jasenasiat@keravanurheilijat.fi
 

Ohjeita MyClub käyttäjälle:

 

Sisäänkirjautuminen

Jokaisella myClub käyttäjällä on oma käyttäjätunnus ja salasana. Käyttäjätunnus on henkilökohtainen ja sen voi itse valita. Käyttäjätunnus näkyy kohdasta "oma tiedot" kun on kirjautunut järjestelmään.

Käyttäjätunnus tai salasana unohtunut?

Voit alustaa itsellesi sekä uuden käyttäjätunnuksen että salasanan navigoimalla seurasi myClub-jäsenpalvelun sisäänkirjautumisnäkymään. Klikkaa ” Salasana tai käyttäjätunnus unohtunut?”-linkkiä. Syötä lomakkeeseen sähköpostiosoitteesi ja klikkaa ”Lähetä”-nappia.

Salasanan ja käyttäjätunnuksen -vaihtamislinkki lähetetään syöttämääsi sähköpostiosoitteeseen, edellyttäen että kyseinen sähköpostiosoite on määriteltynä myClub-tilisi ensimmäiseen sähköpostiosoitekenttään.
Jos et jostain syystä saa salasanan ja käyttäjätunnuksen -vaihtamislinkkiä sähköpostiisi, tarkista ettei viesti ole mennyt roskapostilaatikkoosi. Jos viesti ei ole roskapostissasi, niin ota yhteyttä seurasi myClub-yhteyshenkilöön.

Monta perheenjäsentä

Jokaisella perheenjäsenellä on oma tunnus ja salasana, mutta kaikilla jäsenillä voi olla sama sähköpostiosoite.

Esim. jos perheellä on kaksi lasta Emma ja Matti, niin silloin voi valita käyttäjätunnukseksi esim. "emma.perhe" ja "matti.perhe" ja molemmilla voi olla sama sähköpostisosoite "isa.perhe@gmail.com".

Jos salasana unohtuu, voit tilata uuden salasanan syöttämällä "isa.perhe@gmail.com" osoitteen "Salasanan ja käyttäjätunnuksen uudelleenmääritys"-lomakkeeseen. Tällöin kyseiseen sähköpostiosoitteeseen saapuu kaksi viestiä, jokaiselle lapselle oma. Valitse sähköposteista haluttu henkilö, jonka salasanan haluat, pitää siis tarkista viestistä kenen tilin salasana ollaan muutamassa. 

Kun on kirjautuneena sisään voit tarkista käyttäjätunnuksen kohdasta "omat tiedot".